22 ago 2011

Mi adiccion maxima ♥ PAÑUELOS Y PASHMINAS

I have always have an obsession with scarves and Pashminas. They are always in my daily look for any any occasion: night, day, casual look, formal look... even in summer!
Some people don't feel complete leaving their house without putting earings on, that's my case with scarves.
I have now a very pretty collection of scarves by rescuing my mom's scarves that she doesn't use anymore, buying some and I have also found a very cool pashmina from my dad that he used to use when he was young. But to be honest I only wear 3 or 4 a lot because I'm afraid that they might ruin , and the other ones are reserved for special occasions.
An other thing I love is that my perfume allways stays in my scarves and that gives them my firm, I guess. It makes me remember when I opened my mom's  drawers when I was little and her clothes always smelled like her perfume and I love that still now  when she lends me something it smells like "mami" haha.
And what can be more perfect that all my scarves smell like my favourite perfume: Ralph by Ralph Lauren ♥
Here are my favourite scarves:

Siempre he tenido una obsesión máxima por los pañuelos y las pashminas. Siempre están dentro de mi look en cualquier ocasión ya sea para día, noche, casual, formal... hasta en verano uso pañuelos!
Algunas personas no se sienten completas sin ponerse aretes, por ejemplo; a mi me pasa lo mismo con los pañuelos.
He llegado a tener una colección muy bonita de pañuelos rescatando los de mi mama, que nunca los usa, comprando nuevos y también encontré una pashmina de mi papa que usaba cuando era joven. Pero para serles sincera solo uso unos 3 o 4 diariamente porque me da miedo que se manchen o les pase algo y solo para ocasiones especiales uso los diferentes.
Otra cosa cosa que me encanta es como siempre se queda mi perfume impregnado en el pañuelo y eso le da como mi firma. Me hace acordar a cuando yo era chiquita y abria el cajon de mi mama y toda su ropa olia a ella, a su perfume y me encanta que hasta ahora cuando me presta algo huele a mami jaja 
Y bueno que mas perfecto que todos mis pañuelos huelan a mi perfume favorito: Ralph de Ralph Lauren ♥
Aquí les muestro mis pañuelos favoritos:












And these are the scarves I'd love to own ♥:
Y estas son los pañuelos que me encantaria tener ♥:



S♥

No hay comentarios:

Publicar un comentario